۲۶ فروردین ۱۳۹۲

کلاه‌کج: می‌خواستند با شیطنت من را از چشم گل‌محمدی بیندازند/ قلبم می‌گوید سپاهان را می‌بریم

خبرگزاری perspolis-news8 : عادل کلاه‌کج در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: باید قبول کنیم که متاسفانه لیگ برتر را از دست داده‌ایم اما بچه‌ها نشان داده‌اند که مردانه تا دقیقه ۹۰ در میدان می‌جنگند.

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 18:2 | نویسنده : popkids

۲۶ فروردین ۱۳۹۲

نورمحمدی از چهارشنبه استارت می‌زند

خبرگزاری perspolis-news8: علیرضا نورمحمدی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله چهار سر ران تمرین نمی‌کرد، تمرینات خود را از روز چهارشنبه آغاز می‌کند. بنابر اعلام کادر پزشکی؛

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : popkids

۲۶ فروردین ۱۳۹۲

تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس/ حضور کریمی در فینال جام حذفی

خبرگزاری perspolis-news8: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر نفرات مصدوم این تیم به بازی با سپاهان اصفهان در فینال جام حذفی می‌رسند و علی کریمی هم یکی از این نفرات خواهد بود.

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:55 | نویسنده : popkids

۲۶ فروردین ۱۳۹۲

شرط عجیب سازمان لیگ برای درخواست پرسپولیس

خبرگزاری perspolis-news8 : پرسپولیس طبق اعلام سازمان لیگ باید در تاریخ ۱۰ اردیبهشت در هفته سی و سوم لیگ برتر به مصاف ملوان برود و ۱۴ اردیبهشت نیز فینال جام حذفی را برابر سپاهان برگزار کند.

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب
اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی/ پرونده شکایت دایی به استیناف می رود

1391/01/26

خبرگزاری perspolis-news8 : محمود سالارکیا در گفت و گو با فارس، در خصوص محسن بنگر اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در اصفهان افتاد در نامه‌ای به کمیته انضباطی خواستار این شدیم تا به شدت با متخلفانی که به بازیکن پرسپولیس بی احترامی می‌کنند برخورد جدی شود.

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:50 | نویسنده : popkids

۲۶ فروردین ۱۳۹۲

ماهینی: مردم بوشهر مرا غافلگیر کردند/ کمک‌های نقدی را جمع‌آوری می‌کنم

خبرگزاری perspolis-news8: حسین ماهینی که صبح روز شنبه عازم بوشهر شده بود، روز گذشته به اتفاق پدر و مادرش راهی روستاهای زلزله‌زده بوشهر شد و با مردم مصیبت دیده روستاهای کاکی و شنبه ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت، دیدار و گفت‌وگو کرد.


برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:48 | نویسنده : popkids

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

کریم باقری و خطیبی مامور جلب رضایت دایی؟

خبرگزاری perspolis-news8 : گزارش ویژه از نیمکت تراکتورسازی. کریم باقری و خطیبی، واسطه می‌شوند. تونی می رود، شاید دایی بیاید! از تبریز خبر می رسد گزینه اصلی تراکتورسازی برای جانشینی تونی کسی نیست جز علی دایی.

 

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:46 | نویسنده : popkids

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

نظر مدافع ملی پوش مس در خصوص پوشیدن لباس پرسپولیس در فصل آتی

خبرگزاریperspolis-news8: شجاع خلیل زاده مدافع مس کرمان دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد و می خواهد فصل آینده فوتبالش را در تهران ادامه دهد. می گویند خلیل زاده قرار است پیراهن پرسپولیس را بر تن کند که خودش در این خصوص می گوید:

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:44 | نویسنده : popkids

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

حضور باقری، مهدوی کیا و استیلی در مناطق زلزله زده

خبرگزاری perspolis-news8 : آخرین گزارش‌های از زلزله دشتی از حضور ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به زلزله‌زدگان، برگزاری مراسم ختم قربانیان و ادامه امدادرسانی حکایت دارد.

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:33 | نویسنده : popkids

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

نتایج خوب سرمربی سابق پرسپولیس در لیگ 1 ترکیه

خبرگزاری perspoli3tehran : تیم ریزاسپور با هدایت مصطفی دنیزلی در صدر جدول لیگ دسته اول ترکیه قرار گرفت. مصطفی دنیزلی سرمربی سابق پرسپولیس در فصل جاری هدایت تیم دسته اولی ریز اسپور ترکیه را از نیم فصل برعهده گرفت و  نتایج خوبی کسب کرد.

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

نورمحمدی: تعطیلی مسابقات به نفع ما است/مشکلم جدی نیست، بعد از چند روز برمی‌‌گردم

خبرگزاری perspoli3tehran : مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد تعطیلی مسابقات لیگ برتر به این تیم کمک می‌کند تا با تمام قوا به مصاف سپاهان در فینال جام حذفی برود. علیرضا نورمحمدی در مورد مشخص شدن وضعیت مصدومیتش اظهار داشت:‌

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:26 | نویسنده : popkids

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

کلاهبرداری از کریمی و مهدوی‌کیا/ متخلفان شناسایی شدند

خبرگزاری perspoli3tehran: پس از خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال، ۲ فرد ناشناس بارها با تماس تلفنی به این بازیکن و علی کریمی، خود را نمایندگان سازمان لیگ برتر  معرفی کردند.

 

برای مشاهده خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, | 17:22 | نویسنده : popkids

 

 

۲۵ فروردین ۱۳۹۲

آخرین وضعیت عرضه سهام سرخابی‌ها در فرابورس

خبرگزاری perspoli3tehran : مدیرعامل فرابورس از واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بعد از ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده بر اساس ساختار جدید خبر داد. امیر هامونی در مورد آخرین وضعیت عرضه سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت:

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب بروید...


 


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, | 13:50 | نویسنده : popkids
شنای پرسپولیسی ها در خلیج فارس
 
 
 
 
 



تاريخ : جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, | 2:18 | نویسنده : popkids
تيم ملي ايران در جام ملت هاي آسيا با 3 قهرماني و 4 مقام سومي يکي از تيم هاي پرافتخار اين مسابقات است.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، ستاره‌هاي سرخپوش در همه ادوار جام ملت‌هاي آسيا نقش مهمي در تيم ملي ايران داشته‌اند و نکته جالب اينکه در هر 3 دوره اي که ايران فاتح جام ملت هاي آسيا شده است، بازيکنان پرسپوليسي در فينال گلزني کرده اند. اما در ادوار مختلف جام ملت هاي آسيا چه بازيکناني از تيم پرسپوليس در فهرست نهايي تيم ملي بوده اند:

1968 (قهرمان)

تيم ملي ايران در اولين حضور خود در مرحله نهايي جام ملت‌هاي آسيا قهرمان شد. مسابقات در تهران برگزار شد و در بين 18 بازيکن تيم ملي، 5 پرسپوليسي حضور داشتند. در آن روزها تيم پرسپوليس فعاليت خود را تازه آغاز کرده بود و عزيز اصلي، محراب شاهرخي، جعفر کاشاني، حسين کلاني و همايون بهزادي پرسپوليسي هاي تيم ملي در جام ملت‌هاي 1968 بودند. هر 5 بازيکن پرسپوليس در ترکيب ثابت بودند و همايون بهزادي با 4 گل آقاي گل چهارمين دوره جام ملت‌هاي آسيا شد. بهزادي گل مهمي را در بازي پاياني به تيم رژيم صهيونستي زد که نقش مهمي در قهرماني ايران داشت.

1972(قهرمان)

در پنجمين دوره جام ملت‌هاي آسيا که در تايلند برگزار شد، 7 بازيکن از پرسپوليس انتخاب شدند که علي پروين به دليل مصدوميت فرصت حضور در ميدان را نيافت و رضا وطن خواه نيز موفق به حضور در ميدان نشد. اما جعفر کاشاني، ابراهيم آشتياني، حسين کلاني، صفر ايرانپاک و همايون بهزادي در ترکيب تيم ملي به ميدان رفتند. کلاني با گل دقيقه 108 خود در فينال مقابل کره جنوبي موجب قهرماني ايران در اين دوره شد. کلاني همچنين با 5 گل آقاي گل شد تا براي دومين بار عنوان آقاي گلي جام ملت‌هاي آسيا به پرسپوليسي ها برسد.

1976(قهرمان)

در دومين باري که ايران ميزبان جام ملت‌هاي آسيا شد، براي سومين دوره متوالي قهرمان شد و البته آخرين بار. در اين دوره بازيکنان از تيم هاي مختلفي انتخاب شده بودند و از پرسپوليس علي پروين، عليرضا عزيزي و بيژن ذوالفقارنسب در ترکيب 18 نفره تيم ملي حضور داشتند. عزيزي در بازي مقابل يمن 2 گل زد و علي پروين نيز در بازي فينال مقابل کويت در ورزشگاه آزادي، با ضربه آزاد خود در دقيقه 71 ايران را قهرمان کرد.

1980(سوم): محمد پنجعلي و حميد درخشان

1984(چهارم): بهروز سلطاني، محمد پنجعلي، ضيا عربشاهي، حميد درخشان، ناصر محمدخاني و غلامرضا فتح آبادي

1988(سوم): مرتضي فنوني زاده، محمدحسن انصاري فرد، ضيا عربشاهي، مرتضي کرماني مقدم و فرشاد پيوس.

1992: محمد خاکپور، حميد استيلي، مجتبي محرمي و فرشاد پيوس.

1996(سوم): احمدرضا عابدزاده، مجتبي محرمي، مهرداد ميناوند، نعيم سعداوي، کريم باقري، مهدي مهدوي کيا

2000: داود فنايي، بهروز رهبري فرد، عليرضا امامي فر، حميد استيلي، علي کريمي، حامد کاويانپور، اسماعيل حلالي 2004(سوم): يحيي گل محمدي و علي دايي .

2007: مهرزاد معدنچي، صلاح حسن (عراق)

2011: محمد نوري و غلامرضا رضايي

البته در اين آمار تيم باشگاهي بازيکنان در زمان حضور آنها در جام ملت‌هاي آسيا مد نظر بوده است چرا که در غير اين صورت تعداد پرسپوليسي هاي تيم ملي بيش از اين تعداد است، مثلاً علي دايي و افشين پيرواني در جام ملت هاي 1996 عضو تيم السد قطر بودند و . . .

عزيز اصلي، محراب شاهرخي، جعفر کاشاني، حسين کلاني، همايون بهزادي، علي پروين، رضا وطن خواه، ابراهيم آشتياني، صفر ايرانپاک، عليرضا عزيزي، بيژن ذوالفقارنسب، محمد پنجعلي، حميد درخشان، بهروز سلطاني، ضيا عربشاهي، ناصر محمدخاني، غلامرضا فتح آبادي، مرتضي فنوني زاده، محمدحسن انصاري‌فرد، مرتضي کرماني، فرشاد يپوس، محمد خاکپور، حميد استيلي، مجتبي محرمي،احمدرضا عابدزاده، مهرداد ميناوند، نعيم سعداوي، کريم باقري، مهدي مهدوي کيا، داود فنايي، بهروز رهبري فر، عليرضا امامي فر، علي کريمي، اسماعيل حلالي، حامد کاويانپور، يحيي گل محمدي، علي دايي ، مهرزاد معدنچي، محمد نوري و غلامرضا رضايي بازيکناني هستند که در زمان حضورشان در تيم پرسپوليس موفق به قرار گرفتن در فهرست تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا شده‌اند.

کاشاني، کلاني، بهزادي، پروين، درخشان، پنجعلي، عربشاهي، پيوس، استيلي و محرمي نيز 10 بازيکن پرسپوليس هستند که هر کدام دو بار سابقه حضور در جام ملت‌هاي آسيا را دارند.



تاريخ : جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, | 2:5 | نویسنده : popkids
فرشاد پيوس گلزن برتر پرسپوليس در دهه 60 و اوايل دهه 70 با رکورد 153 گل در مسابقات رسمي برترين گلزن تاريخ باشگاه پرسپوليس است.
 

به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس از سال 1347 تا امروز 195 بازيکن موفق به گلزني با پيراهن پرسپوليس در مسابقات رسمي اين تيم شده اند که پيوس با رکوردي جاودانه صدرنشين جدول گلزنان پرسپوليس است. 10 گلزن برتر تاريخ پرسپوليس از سال 1347 تاکنون عبارتند از:

1. فرشاد پيوس (153 گل)
برترين گلزن تاريخ پرسپوليس از سال 1370 اين رکورد را در اختيار دارد و به نظر مي رسد تا حداقل يک دهه آينده نيز اين رکورد همچنان به نام آقاي گل همه ادوار تاريخ پرسپوليس باشد. پيوس در 212 بازي موفق به زدن 153 گل شد که ميانگين وي 72/0 گل در هر بازي است که اين بهترين ميانگين در بين گلزنان برتر تاريخ باشگاه است. فرشاد 9 گل خود را از نقطه پنالتي به ثمر رساند و از سال 65 تا 76 بارها آقاي گل مسابقات مختلف شد.

2. علي پروين (95 گل)
تا قبل از ظهور پيوس، پروين بهترين گلزن تاريخ پرسپوليس محسوب مي شد که در 278 بازي موفق به زدن 95 گل شده بود. پروين 20 گل خود را از نقطه پنالتي به ثمر رسانده و با اين آمار بهترين پنالتي زن تاريخ پرسپوليس به شمار مي رود. پروين در همه مسابقات مختلف پرسپوليس حضور داشته و فقط در کارنامه وي جاي بازي در جام هاي باشگاهي آسيا خالي است.

3. صفر ايرانپاک (74 گل)
مرحوم صفر ايرانپاک بهترين گلزن سرخپوشان در دهه پنجاه بود که در 143 بازي موفق به ثمر رساندن 74 گل شد که با اين حساب ميانگين گلزني وي 52/0 گل در هر بازي بود که سومين رکورد برتر در اين زمينه است. ايرانپاک از سال 49 تا 59 به مدت 11 سال در پرسپوليس توپ زد و رکورد 7 گل وي در دربي هنوز در تاريخ فوتبال ايران ماندگار است.

4. ناصر محمدخاني (59 گل)
آقاي گل جام باشگاههاي تهران در سال 1360 که با پيراهن بانک ملي آن را بدست آورد، از سال 61 تا 72 به تناوب در پرسپوليس توپ زد و البته بهترين سال هاي فوتبال خود را در قطر سپري کرد. محمدخاني در سال هايي پيراهن پرسپوليس را بر تن داشت که در هر فصل فوتبال آن 20 الي 25 بازي برگزار مي شد. گلزن قهار پرسپوليس در نيمه اول دهه 60 ، در 152 بازي موفق به زدن 59 گل شد و يکي از برترين مهاجمان فوتبال ايران در دهه شصت بود.

5. علي دايي (43 گل)
قطعاً اگر دايي تمام دوران فوتبال خود را در پرسپوليس سپري مي کرد اکنون رکورد پيوس را شکسته بود و آقاي گل تاريخ پرسپوليس لقب مي گرفت. دايي با ميانگين گلزني 6/0 گل در هر بازي پس از پيوس بهترين آمار را دارد و در 71 بازي با پيراهن پرسپوليس موفق به زدن 43 گل شده است. 6 گل دايي نيز حاصل ضربات پنالتي بوده است. برترين گلزن تاريخ فوتبال ملي جهان فقط 3 فصل و نيم در پرسپوليس بازي کرد و در فصل 82 نيز آقاي گل ليگ برتر شد.

6. کريم باقري(43 گل)

کريم باقري پس از علي پروين دومين هافبک گلزن تاريخ پرسپوليس است. کريم که در ميانه هاي فصل 89-90 ناگهان از فوتبال خداحافظي کرد، در مدت 9 فصل و نيم حضور در تيم سرخپوشان پايتخت در 233 بازي موفق به زدن 43 گل شد. 33 گل در ليگ، 7 گل در جام حذفي و 3 گل در جام باشگاههاي آسيا عمکلرد گلزني کريم براي سرخپوشان بوده است.

7. مجتبي محرمي (41 گل)
چپ پاي سابق پرسپوليس در دهه هفتاد که بيشتر اوقات در پست دفاع چپ بازي مي کرد، بهترين مدافع گلزن تاريخ پرسپوليس محسوب مي شود که در 174 بازي موفق به زدن 41 گل شده است. محرمي 15 گل خود را از نقطه پنالتي به ثمر رسانده که پس از پروين دومين پنالتي زن برتر تاريخ پرسپوليس محسوب مي شود. محرمي مهارت خاصي در زدن پنالتي داشت، اما ضربات پنالتي مهمي را از دست داده است که برخي از آنها مثل بازي مقابل عربستان در جام ملت هاي آسيا يا پوهانگ در نيمه نهايي جام باشگاههاي آسيا سرنوشت ساز بوده اند.

8. محمود خوردبين (40 گل)
سرپرست سابق سرخپوشان که رکوردار حضور در اين باشگاه است، تنها گلزن در ميان ده گلزن برتر تاريخ پرسپوليس است که هيچگاه پشت ضربه پنالتي قرار نگرفته است. خوردبين از سال 48 تا 58 پيراهن پرسپوليس را بر تن کرد و در 149 بازي موفق به زدن 40 گل شد. محمود خوردبين در سال 1358 و در 31 سالگي کفش‌هايش را آويخت.

9. ادموند بزيک (40 گل)
گلزن برتر پرسپوليس در سالهاي 74 تا 78 که اکنون در کادر فني تيم حضور دارد، طي شش فصل حضور در پرسپوليس موفق به زدن 40 گل در 133 بازي شد. ادو پس از پرسپوليس راهي سپاهان شد و با گلزني هاي پياپي خود رکوردار گلزني در ليگ و همچنين آقاي گل ليگ برتر نيز شد.

10. علي کريمي(38 گل)

ستاره فوتبال ايران در دهه 80 طي سه مقطع حضور در پرسپوليس موفق به زدن 38 گل در 137 بازي براي پرسپوليس شده است و رکورد گلزني او تقريباً هر 3 بازي يک گل است. کريمي 28 گل در ليگ و 10 گل در مسابقات باشگاهي آسيا به ثمر رسانده و پس از فرشاد پيوس دومين گلزن آسيايي تاريخ پرسپوليس است. کاپيتان پرسپوليس اکثر بازي هاي اين فصل را از دست داده است، اما با رفع مصدوميتش در چند بازي باقي مانده ليگ برتر و جام حذفي سرخپوشان را همراهي خواهد کرد و مي تواند گلزني در جام حذفي را نيز به کارنامه اش اضافه کند.



تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, | 16:45 | نویسنده : popkids
مروري بر خاطرات و افتخارات پرسپوليس
پرسپوليس پرافتخارترين تيم دهه 60 فوتبال ايران است که 5 سال متوالي قهرمان جام باشگاههاي تهران شد.

سايت رسمي باشگاه پرسپوليس - پرسپوليس پرافتخارترين تيم دهه 60 فوتبال ايران است که 5 سال متوالي قهرمان جام باشگاههاي تهران شد. از سال 1365 تا 1369 فوتبال تهران در سلطه سرخپوشان پايتخت بود و اين تيم 5 بار متوالي عنوان قهرماني جام باشگاههاي تهران را بدست آورد. در دهه 60 ليگ سراسري برگزار نمي شد و مسابقات فوتبال جام باشگاههاي تهران مهم ترين ليگ کشور محسوب مي شد.
1365: پرسپوليس در مرحله گروهي 6 برد و 2 تساوي کسب کرد و در بازي نيمه نهايي نيز 3- صفر استقلال را شکست داد که به عقيده بسياري از کارشناسان فينال واقعي همين بازي بود. در بازي فينال نيز پرسپوليس با تک گل ناصر محمدخاني 1- صفر شاهين را برد و قهرمان تهران شد.
1366: سال 1366 دوره خاصي در تاريخ پرسپوليس است، چرا که سرخپوشان در اين سال 3 جام بدست آوردند که در تاريخ باشگاه بي سابقه است. اولين جام از جامهاي 3 گانه قهرماني در باشگاههاي تهران بود. سرخپوشان در اين سال طي 17 بازي موفق به کسب 13 برد و 2 تساوي شده و عليرغم دو باخت مقابل شاهين و دارايي، باز هم با اقتدار قهرمان تهران شدند.
1367: مسابقات باشگاههاي تهران در سال 67 براي پرسپوليس متفاوت تر از سال قبل آغاز شد. بعد از تغييرات در کادر فني و رفت و برگشت علي پروين، پرسپوليس با 7 برد پياپي تا حدي خيال خود را از قهرماني راحت کرده بود. در نهايت پرسپوليس با 11 برد و 4 مساوي و بدون باخت براي سومين سال متوالي قهرمان تهران شد.
1368: مسابقات باشگاههاي تهران در سال 68 براي پرسپوليس در غياب فرشاد پيوس بهترين گلزن سرخپوشان آغاز شد که راهي ليگ قطر شده بود. اما اقتدار سرخپوشان در اين سال نيز ادامه يافت و پرسپوليس با 12 برد و 2 تساوي و يک باخت براي چهارمين سال متوالي قهرمان شد. بهترين نتيجه پرسپوليس نيز برد مقابل استقلال بود که آن روزها تيمي پرستاره بود.
1369 : پنجمين قهرماني متوالي پرسپوليس در باشگاههاي تهران با رکورد بي شکستي همراه بود. پرسپوليس در 17 بازي موفق به کسب 13 برد و 4 تساوي شد و براي آخرين بار قهرماني در جام باشگاههاي تهران را تجربه کرد.



تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, | 1:27 | نویسنده : popkids

 

 

پرسپولیس تهران: یکی از بازیهای بوندس لیگا در حال برگزاری بود.“روی پریگر” مترصد و تشنه بود تا با یک گل دیگر، هت تریک کند. موشک ایرانی ها هم هم منتظر بود تا به انتظار او پایان دهد. مهدی موقعیت گل صد در صد خود را تبدیل به پاس گل کرد……روی پریگر حالا روی ابرها سیر می کند…. بقیه داستان را می توانید ببینید

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, | 1:1 | نویسنده : popkids
رکورد بين‌المللي پرسپوليس در ليگ

تيم پرسپوليس علاوه بر کسب عناوين متعدد قهرماني در مسابقات فوتبال داخلي، در عرصه هاي زيادي نيز رکورددار است.
نوروز با خاطرات و افتخارات پرسپولیس (1)/ رکورد بين‌المللي پرسپوليس در ليگ ؛  865 روز و 43 بازي پياپي بدون باخت

سرخپوشان پايتخت با 43 بازي پياپي بدون باخت صاحب يک رکورد منحصر بفرد در فوتبال ايران هستند و تا چند سال قبل در قاره آسيا نيز رکورددار بودند.
سرخپوشان پرسپوليس در دومين فصل رقابتهاي ليگ منطقه اي که در سال 1350 با حضور 8 تيم برگزار شد، فقط با يک باخت موفق به کسب مقام قهرماني شدند. پرسپوليس در هفتمين بازي اين فصل خود مقابل تاج مسجد سليمان در يک بازي پر از خشونت 1- صفر باخت. اين بازي روز 19 دي 1350 در مسجد سليمان برگزار شد. پس از آن سرخپوشان در ادامه فصل طي 11 بازي بدون باخت ماندند. در سال 52 ليگ با نام تخت جمشيد برگزار شد. پرسپوليس در 22 بازي فصل شکستي نداشت و بدون باخت قهرمان ليگ شد. سرخپوشان فصل 53 را نيز با پيروزي هاي متوالي آغاز کردند، اما اختلاف بين راجرز با مديريت باشگاه باعث شد اين مربي انگليسي به حال قهر پرسپوليس را ترک کند. پرسپوليس در هفته يازدهم اين فصل و در غياب راجرز با يک گل مغلوب حريف ديرينه خود يعني تاج شد و نوار شکست ناپذيري‌اش پس از 43 بازي متوالي قطع شد.
پرسپوليس از روز 19 دي 1350 تا 4 خرداد 1353 به مدت 865 روز در مسابقات ليگ بدون شکست باقي ماند. سرخپوشان طي اين مدت در 43 بازي موفق به کسب 32 برد و 11 تساوي شدند و رکوردي را از خود بر جاي گذاشتند که در تاريخ فوتبال ايران بي نظير است. پرسپوليس طي اين دوره شکست ناپذيري 3 بار استقلال را با نتايج 4-1، 2- صفر و 6- صفر برد و 4 بار نيز بر ديگر تيم بزرگ فوتبال ايران در آن مقطع، يعني پاس، را شکست داد.
پرسپوليس با رکورد 43 بازي بدون باخت که در سال 1353 ثبت شده بود تا 21 سال بعد رکورددار آسيا بود. در خرداد ماه 1374 تيم نفتچي ازبکستان رکورد شکست ناپذيري در ليگ هاي آسيايي را به 46 بازي ارتقا داد و بدين ترتيب رکورد سرخپوشان شکسته شد.
پرسپوليس يک بار ديگر در فاصله سال‌هاي 77 تا 79 موفق شد رکورد ديگري در اين زمينه بر جاي بگذارد. سرخپوشان پس از شکست 2-1 مقابل پاس در روز 21 اسفند 77 تا شکست 3- صفر مقابل نفت آبادان در روز 27 ارديبهشت 1379 طي 33 بازي بدون باخت بودند. در اين مدت پرسپوليس 18 برد و 15 مساوي بدست آورد.



تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, | 17:14 | نویسنده : popkids
رکوردداران نباختن در مسابقات خانگي

تيم هاي فوتبال استوا و دينامو بخارست روماني رکورد طولاني ترين مدت نباختن در ديدارهاي خانگي را به خود اختصاص دادند.

 دراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال فهرست تيم هايي را منتشر کرد که در طول تاريخ بهترين رکورد را از نظر نباختن در ديدارهاي خانگي ليگ هاي کشورهاي خود دارند.

بر اين اساس استوا بخارست از سال 1989 تا 1996 در 112 بازي خانگي خود شکست نخورده است. اين تيم در اين مسابقات 98 پيروزي و 14 تساوي در کارنامه خود ثبت کرد.

در رده دوم اين فهرست ديگر تيم شهر بخارست، دينامو قرار دارد. اين تيم از سال 1987 تا 1993 صد بازي بدون شکست را تجربه کرد. دينامو بخارست در اين مسابقات 90 پيروزي و 10 تساوي پشت سر گذاشت.

کراونا بلگردا صربستان هم از سال 1998 تا 2004 در 97 مسابقه خانگي پياپي خود شکست نخورد. اين تيم در اين مسابقات 84 پيروزي و 13 تساوي به دست آورد.

در فهرستي که به همين منظور از 22 تيم صاحب رکورد جهان انتشار يافته که اثري از تيم‌هاي باشگاهي ايران نيست. بايرن مونيخ آلمان در 73 بازي(رده دهم )، يوونتوس ايتاليا در 71 بازي( رده سيزدهم ) و دينامو کيف اوکراين در 51 بازي (رده بيست و دوم) در بازي‌هاي خانگي خود نباختند.