تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 10:44 | نویسنده : popkids

رويانيان: رئالي‌ها موافقت اوليه را به ما اعلام کردند


محمد رويانيان گفت: رئال مادريد موافقت اوليه خود را براي حضور در تهران اعلام کرده است.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره جزئيات مذاکرات با باشگاه رئال مادريد اظهار کرد: ما از دو هفته پيش پيگيري اين موضوع را آغاز کرده بوديم و از طريق يکي از دفاتر خود در اروپا نامه‌اي رسمي تنظيم کرديم و براي برگزاري يک ديدار دوستانه با باشگاه بزرگ رئال مادريد درخواستي به آنها داديم.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: بعد از چند روز پيگيري که از طريق يکي از دوستان خوبمان انجام داديم شب گذشته پاسخ اوليه اين باشگاه را دريافت کرديم که اعلام آمادگي کردند با سفر به ايران و حضور در تهران ديدار دوستانه‌اي با پرسپوليس برگزار کنند.

رويانيان گفت: قرار است تا پايان اين هفته نامه‌اي که رئالي‌ها در آن پاسخ رسمي به ما داده‌اند به باشگاه برسد و بعد از آن با هماهنگي با يکديگر براي مسائل بعدي بحث کنيم. بدون شک آوردن رئالي‌ها به ايران کار آساني نيست و ما در اين زمينه نياز به حمايت همه جانبه در کشور داريم.


تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 10:43 | نویسنده : popkids

نماينده باشگاه پرسپوليس به اسپانيا رفت


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: نماينده باشگاه پرسپوليس را براي مذاکره با رئالي‌ها عازم اسپانيا کرديم.


  محمد رويانيان اظهار داشت: پس از رايزني‌هاي لازم نماينده باشگاه پرسپوليس را براي مذاکره با رئالي‌ها به اسپانيا فرستاديم و مذاکرات خوبي هم داشته‌ايم.

به گزارش فارس، وي افزود: اما هنوز زمان بازي و يا اينکه آيا رئالي‌ها به تهران خواهند آمد يا خير مشخص نيست و قرار است تا انتهاي هفته آنها به ما جواب قطعي بدهند تا همه چيز مشخص شود.


تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 10:40 | نویسنده : popkids

رئال براي ديدار با پرسپوليس به تهران مي‌آيد


تيم فوتبال رئال مادريد با تمام ستاره هايش براي ديدار با پرسپوليس به ايران مي آيد.


 باشگاه پرسپوليس يکي دو هفته پيش از طريق يکي از فوتبالدوستان ايراني که ساکن اروپاست و ارتباط نزديکي با فلورنتينو پرز رئيس رئال مادريد دارد درخواستي براي بازي دوستانه به اين باشگاه ارسال کرد.

مسئولان باشگاه رئال مادريد اين درخواست را بررسي کرده و براي حضور در ايران اعلام آمادگي کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته قرر است نامه رسمي رئالي ها در اين زمينه تا پايان هفته به باشگاه پرسپوليس اعلام شود.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه اين است که رئال مادريد با تمامي ستاره هاي خود از جمله کريستيانو رونالدو، ايکر کاسياس، کريم بنزما، سرخيو راموس، گرت بيل و ... در کنار مربيان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتي و زين الدين زيدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقي بسيار بزرگ براي فوتبال ايران رخ دهد.

هنوز تاريخ قطعي اين ديدار مشخص نشده و به احتمال زياد تا پايان اين هفته زمان دقيق برگزاري اين بازي دوستانه تعيين مي شود. گفته مي شود کهکشاني ها پيش از آغاز فصل 2014-2015 به ايران مي آيند.

قرار است اين ديدار دوستانه آغازي براي همکاري هاي مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آينده اي نزديک جهت توافق هاي بعدي با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، رويانيان اين خبر را تاييد کرد.

منبع:ورزش3



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:46 | نویسنده : popkids
اطلاعيه سازمان ليگ در مورد خريد بليت الکترونيکي دربي
شماره خبر : 87644
سازمان ليگ در مورد خريد بليت الکترونيکي دربي پايتخت اطلاعيه صادر کرد

به نقل از سايت سازمان ليگ، با توجه به استقبال تماشاگران از پيش‌فروش بليت ديدار پرسپوليس و استقلال، از هفته بيست و سوم ليگ برتر کشور، سازمان ليگ فوتبال ايران در اطلاعيه‌اي اعلام کرد که تمام علاقمنداني که تاکنون براي خريد کارت بليت الکترونيک اقدام نکرده‌اند مي‌توانند با درخواست خريد کارت بليت الکترونيکي فقط به صورت «تحويل در ورزشگاه آزادي» در روز بازي کارت بليت خود را از درب غربي ورزشگاه دريافت کنند.

تماشاگران بلافاصله بعد از درخواست کارت بليت الکترونيکي خود که در روز بازي آن را تحويل مي‌گيرند بايد نسبت به خريد بليت مسابقه نيز در وبگاه footballeticket.ir اقدام کنند و در روز مسابقه رسيد بليت خريداري شده را با خود به ورزشگاه بياورند. در حال حاضر براي خريد بليت مسابقات بايد کارت بليت به متقاضيان رسيده و بعد از فعال‌سازي کارت، بليت مسابقات خريداري شود اما به صورت استثنا و براي ديدار روز جمعه تمام کارت‌هايي که گزينه تحويل در ورزشگاه براي آنها انتخاب شده‌اند نيازي به فعال‌سازي نخواهند داشت و متقاضيان با دريافت شماره 16 رقمي روي کارت مي‌توانند براي خريد بليت مسابقه روز جمعه اقدام کنند و کارت بليت خود را هم نيز از مسئولان مربوطه در ورزشگاه دريافت کنند.

لازم به ذکر است با توجه به زمان اندک باقيمانده تا بازي برگشت دربي، امکان ارسال کارت بليت‌ها از طريق پست امکان‌پذير نخواهد بود.

هزينه خريد کارت براي تحويل در ورزشگاه مبلغ 12720 تومان و هزينه بليت جايگاه ويژه 13200 و روبروي جايگاه 8000 تومان است.



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:45 | نویسنده : popkids
5 داور گزينه قضاوت در دربي 78 هستند
شماره خبر : 87532
طبق کدهايي که رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال داده 5 داور گزينه قضاوت در دربي 78 هستند.

حسين عسگري رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با تسنيم گفته بود: داوراني که در اين فصل ديدارهاي استقلال - سپاهان، استقلال - تراکتورسازي، پرسپوليس - سپاهان، پرسپوليس - تراکتورسازي و سپاهان و تراکتورسازي را قضاوت کرده‌اند شانس قضاوت بازي پرسپوليس و استقلال را دارند.

با کمي بررسي مشخص مي‌شود که 5 داور گزينه قضاوت اين ديدار هستند.

بدين ترتيب عليرضا فغاني (داور ديدار رفت دربي و استقلال و سپاهان)، سعيد مظفري‌زاده (داور ديدار تراکتورسازي و استقلال)، عليرضا اکبريان (داور بازي تراکتورسازي و سپاهان)، يدالله جهانبازي (داور بازي تراکتورسازي و پرسپوليس ) و سيدحسين زرگر (داور بازي سپاهان و استقلال) 5 گزينه براي قضاوت دربي 78 هستند.

با اين حال با توجه به قضاوت روز گذشته جهانبازي در ديدار فولاد و پرسپوليس شانس اين داور کم است. همچنين محسن قهرماني هم بازي پرسپوليس و تراکتورسازي و سپاهان و پرسپوليس را سوت زده که به دليل محروميت عملا از اين ليست خارج مي‌شود. در عين حال گفته مي‌شود با توجه به اينکه فغاني کانديداي حضور در جام جهاني 2014 است از شانس بيشتري براي قضاوت در دربي است.
دربي 78 بين پرسپوليس و استقلال روز جمعه 27 دي‌ماه برگزار مي‌شود.



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:44 | نویسنده : popkids
واکنش بزرگان سرخآبي به کري‌خواني مجازي دو باشگاه
شماره خبر : 87715
پس از آن که سايت دو باشگاه استقلال و پرسپوليس با انتشار بيانيه‌هايي عليه يکديگر بناي توهين و تخريب وجهه حريف را بنياد نهادند، دو تن از بزرگان سرخآبي به اين کار واکنش نشان دادند.

علي جباري و حسين کلاني در گفت‌وگو با ايسنا، درباره کري خواني مجازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در آستانه شهرآورد که تا حدي به توهين و تخريب حريف نزديک شد. اين کار را ناصحيح دانستند و روشن کردن مسير و خط دادن صحيح به مردم را وظيفه رسانه‌ها عنوان کردند.

در ادامه اظهارنظر علي جباري و حسين کلاني را مي خوانيد.

 

علي جباري: کري‌خواني را بگذاريد براي بعد از داربي
 

کري خواني در سايت‌ها کار درستي نيست. معتقدم که اين کارها نبايد صورت بگيرد. مسئولان هر دو باشگاه بايد با اظهارات‌شان به مردم آرامش دهند و صحبت‌ها را از حالت کري خواني خارج کنند. بازي استقلال و پرسپوليس هميشه حساسيت خاصي داشته‌اند. بنابراين مسئولان دو باشگاه بايد از تحريک کردن هواداران پرهيز کنند. اعضاي استقلال و پرسپوليس بايد کار خود را انجام دهند و به حاشيه‌ها دامن نزنند تا خداي نکرده اين جدل‌ها به زمين و سکوها کشيده نشود. بازي رفت دو تيم چنگي به دل نزد و حالا دو تيم بايد طوري بازي کنند که جوابگوي مردم در رسانه‌ها و کارشناسان باشند. تقاضاي من از مسئولان دو باشگاه اين است که فضا را آرام کنند. با شناختي که از فتح‌الله‌زاده و مديران استقلال دارم مي‌دانم که آنها هميشه طالب جو آرام هستند. سايت دو باشگاه هم کري خواني را بگذراند براي بعد از مسابقه چون اين کار اصلا درست نيست.

حسين کلاني: رسانه‌ها مي‌توانند به مردم خط درست بدهند

 

وظيفه رسانه‌ها است که به مردم درست خط بدهند. تمام مسائلي که از انتشار مطالب روي سايت باشگاه ها، روزنامه‌ها و رسانه‌ها به وجود مي‌آيد، نشان دهنده تاثير رسانه‌ها بر مردم است. نمي‌دانم مسئولان سايت استقلال و پرسپوليس روي چه حساب يا تعصبي چنين مطالبي را منتشر کردند ولي چيزي که هست ما هميشه سعي ‌کرده‌ايم داربي را بزرگ‌تر از آنچه ممکن است باشد، مطرح کنيم! نمي‌دانم از اين کار چه بهره‌اي مي‌توان برد.
 

وقتي رسانه‌ها مطلبي را عنوان مي‌کنند روي ناخودآگاه مخاطب اثر مي‌گذارد. آنها بايد تلاش کنند که مسير را روشن کنند و خط درستي به مردم بدهند که به دنبالش بروند. رسانه‌ها مي‌توانند فضا را پيش از داربي آرام کنند تا مردم از ديدن يک بازي زيبا لذت ببرند. اگر قرار باشد که مردم با پيش زمينه تهاجم وارد ورزشگاه شوند و از همان آغاز هجمه و شعار و توهين را شروع کنند، نتيجه‌ خوبي نخواهد داشت.

داربي هم مي‌توانند مثل ساير بازي‌ها آرام برگزار شود. هنوز نفهميده‌ام که چرا حساسيت اين بازي را اين قدر بالا مي برند در حالي که مانند ساير بازي‌ها سه امتياز دارد، چرا وقتي استقلال و پرسپوليس با سپاهان يا تراکتورسازي بازي دارند چنين مطالبي مطرح نمي‌شود؟

من و امثال من مي‌توانيم از بازيکنان و مردم بخواهيم که به هم احترام بگذارند و تحت تاثير جو ورزشگاه قرار نگيرند، بازيکنان در تيم با هم دوست هستند و مربيان آنها با هم همبازي و رفيق بوده‌اند. اداره کنندگان سايت دو باشگاه هم اهالي رسانه هستند. ممکن است فتح‌الله‌زاده که خودش مطبوعاتي است دوست داشته باشد در سايت باشگاه دخالت کند، اما مي‌دانم که مديران در باشگاه آنقدر مشغله دارند که به اين کار نمي‌رسند . مديران آنقدر مشغول رسيدگي به مشکلات باشگاه اجراي برنامه‌هاي بلند مدت، بدهي‌ها و چک‌هاي برگشتي، بازيکن دادن به تيم ملي زير 22 سال ، حقوق بازيکنان و مانند اين هستند که وقت نمي‌کنند به سايت باشگاه خود خط بدهند!

سايت باشگاه‌ها و رسانه‌ها مي‌توانند به مردم خط درست يا غلط بدهند. متاسفانه قبل از داربي اين مسائل مطرح مي‌شود و حتي به کري خواني‌هاي نامربوط و توهين هم کشيده مي‌شود، ولي بعد بازي همه چيز تمام مي‌شود و ديگر کسي نشست برگزار نمي‌کند که علت اين مسائل را دريابد.

اين دو پيشکسوت فوتبال درباره نتيجه‌ شهرآورد پايتخت هم نظرات جالب توجهي داشتند.

جباري: استقلال حتما برنده مي‌شود

 

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره نتيجه‌ شهرآورد تهران گفت: پرسپوليس نسبت به قبل شرايط بهتري دارد ولي استقلال هم هنر داشته که با وجود مشکلات زياد و رفتن بازيکنان بزرگش هم‌چنان در صدر جدول باقي مانده است. با وجود اين که رفتن نکونام هم مي‌تواند در تيم اثر منفي بگذارد ولي مطمئن هستم که استقلال هنر نتيجه‌ گرفتن در چنين وضعيتي را دارد. بنابراين قطعا مي گويم که استقلال داربي را مي‌برد.
 

حسين کلاني: انگيزه پرسپوليس مضاعف است

 

بازيکن قديمي و با اخلاق پرسپوليس هم درباره نتيجه‌ داربي پايتخت گفت: استقلال روند رو به پيشرفتي داشته و به همين دليل انگيزه خوبي براي پيروزي دارد. از طرف ديگر پرسپوليس صدر جدول را از دست داد و بازي قبل از داربي را باخته است، بنابراين دو برابر انگيزه دارد که هم خود را به صدر برساند و هم شکست قبلي را جبران کند. انگيزه پرسپوليس مضاعف است.



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:43 | نویسنده : popkids
بازيکنان استقلال در حمام و دستشويي هم سيگار مي‌کشيدند!
شماره خبر : 87700
بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: برنده دربي 78 قهرمان ليگ برتر خواهد شد و به نظر من استقلال با يک گل پرسپوليس را شکست مي‌دهد.

عليرضا اکبرپور در گفت‌وگو با تسنيم، درباره دربي 78 و تقابل استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: هميشه پيش از دربي درباره آن صحبت مي‌کنند. دربي مانند ساير بازي‌هاي ليگ است ولي چون طرفداران 2 تيم با هم به ورزشگاه مي‌آيند، استرس‌هاي خاص خودش را دارد و هيچ تيمي دوست ندارد بازنده باشد.
وي با بيان اينکه هر تيمي از موقعيت‌هاي خود استفاده کند، برنده دربي است، تصريح کرد: نبايد فرض کنيم تيمي که شرايط بهتري دارد از حالا برنده دربي است اما شرايط استقلال با توجه به فاصله 4 امتيازي با پرسپوليس بهتر است. هر تيمي روز جمعه برنده شود، قهرمان ليگ خواهد شد.
بازيکنان پيشين تيم استقلال با اشاره به نفراتي که 2 تيم در اختيار دارند، افزود: پرسپوليس بازيکنان سرعتي دارد و در سوي ديگر استقلال از بازيکنان قدرتي سود مي‌برند که بيشتر با فکر‌شان بازي مي‌کنند و از حداقل موقعيتي که به دست مي‌آورند، استفاده مي‌کنند. از طرفي استقلال مربي خيلي خوبي دارد که مي‌داند در هر شرايطي چگونه بهترين ارنج را انتخاب کند.
اکبرپور نتيجه دربي را پيش‌بيني کرد و گفت: استقلال با يک گل پرسپوليس را شکست مي‌دهد. استقلال با جدايي چند بازيکن بازيکن چنداني روي نيمکت ندارد ولي آرش برهاني مرد ويژه‌ دربي براي آبي‌پوشان است. در پرسپوليس هم پيام صادقيان و اميد عاليشاه سرعتي هستند و مردان ويژه ترکيب پرسپوليس محسوب مي شوند.
وي ادامه داد: اگر بگوييم دربي‌ها مانند گذشته نيست به بازيکنان حاضر بر مي‌خورد ولي واقعيت اين است که هر چقدر که جلوتر مي‌رويم، مي‌بينيم دربي‌ها جذابيت گذشته را ندارد. براي من دربي خاطرات زيادي داشته که البته بهترين آن همان گلي بود که سال 79 به پرسپوليسي زدم آن هم 5 سال اين تيم را شکست نداده بوديم.
مهاجم پيشين تيم استقلال درباره قليان کشيدن بازيکنان تيم زير 22 سال گفت: مگر تنها بازيکنان امروزي قليان مي‌کشند؟ زماني که من بازي مي‌کردم هم فوتباليست قلياني داشتيم و هم سيگاري. آن زمان بازيکنان قليان را يک نوع تفريح مي‌دانستند.
اکبرپور يادآور شد: در استقلال که بازي مي‌کردم، برخي از بازيکنان در حمام و دستشويي هم سيگار مي‌کشيدند چه برسد به سفره‌‌خانه‌ها! يادم مي‌آيد در هتل المپيک مکاني وجود داشت که بازيکنان علاوه بر قليان کشيدن چايي هم براي خود درست مي‌کردند و مي‌نوشيدند! قلياني هم که بيشتر بازيکنان مي‌کشيدند ميوه‌اي بود که البته دور از چشم مربيان استعمال مي‌شد.
وي با بيان اينکه از سيگار و قليان بدش مي‌آيد، عنوان کرد: تاکنون به سيگار و قليان لب نزده‌ام ولي بايد در نظر گرفت تفريح جوانان همين سيگار و قليان شده که بايد فکري به حال اين معضل کرد.



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:21 | نویسنده : popkids
پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: حساسيت دربي‌ها بالاست و به همين دليل جذاب نمي‌شود اما فکر مي‌کنم اين ديدار جذاب از آب دربيايد.

مهدي پاشازاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دربي 78 گفت: قطعا بازي حساسي را روز جمعه شاهد خواهيم بود و نظر شخصي من اين است که بازي قشنگي از آب درمي‌آيد چراکه هر دو تيم در بالاي جدول هستند و اين موضوع باعث مي‌شود که حساسيت بازي بالا برود. البته بايد اين را هم در نظر داشت که هر دو تيم براي نباختن به اين بازي مي‌آيند و شايد بازي بسته و تاکتيکي‌اي را انجام دهند. به هر حال گل نخوردن در اين بازي اتفاق خوبي است.

پيشکسوت باشگاه استقلال درباره اينکه چرا معمولا دربي‌هاي تهران جذاب از آب در نمي‌آيد گفت: چون حساسيت بازي بالا است. البته بايد اين را هم در نظر داشت که مديران تيم چون يک ساله هستند و نمي‌خواهند جايشان را از دست بدهند به تيمشان فشار مي‌آورند که اين بازي را نبازند. اين موضوع بزرگترين ضربه را به فوتبال ما مي‌زند چراکه هيچ مديري تضمين براي ماندن در سمتش ندارد و اين بي‌ثباتي به تيم منتقل مي‌شود و مي‌بينيم مربيان هم به تبع تغييرات مديران تغيير مي‌کند و به همين دليل همه نتيجه‌گرا مي‌شوند.

وي ادامه داد: البته زماني که ما فوتبال بازي مي‌کرديم اينگونه نبود و مي‌ديدم که سال‌ها علي پروين و منصور پورحيدري سرمربي پرسپوليس و استقلال بودند و چون تغييرات زياد نبود هر دو مربي جنگنده به بازي مي‌آمدند نه محتاط اما الان تغييرات پي‌درپي مديران و مربيان صدمات جبران‌ناپذيري را به فوتبال مي‌زند.

پاشازاده افزود: عرب‌ها هم آنقدر در تيم‌هايشان تغييرات انجام نمي‌دهند. آنها حداقل تمام امکانات را مي‌دهند و اگر کسي نتيجه نگرفت او را برمي‌دارند اما ما چه مي‌دهيم؟! باشگاه‌هاي ما از بزرگ و کوچک همه بدهکارند اما مي‌بينيم که از تيم اول تا تيم شانزدهم ليگ همه مدعي قهرماني هستند و مي‌خواهند نتيجه بگيرند!

پاشازاده در پايان درباره پيش‌بيني‌اش از نتيجه دربي 78 گفت: من فکر مي‌کنم بازي مساوي شود و فقط 5 درصد احتمال مي‌دهم که دربي برنده داشته باشد. در دربي شاهد دو سبک مختلف فوتبال هستيم؛ پرسپوليس جوان و باانگيزه است و استقلال با تجربه. در دربي اما هميشه تجربه حرف اول را مي‌زند. با اين همه انگيزه پرسپوليس و تجربه استقلال به هم نخواهند چربيد اما شايد اتفاقاتي بيفتد که در بازي خواهيم ديد.



تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, | 12:4 | نویسنده : popkids
همه خواننده‌هاي استقلالي و پرسپوليسي که قبل و بعد داربي روي سن مي‌روند

ميم – لنگرودي

داربي 78 جمعه همين هفته برگزار مي‌شود و اهالي موسيقي هم به مانند سايرين طرفدار يکي از دو تيم پايتخت هستند. اما نکته جالب اينجاست که شماري از معروف‌ترين آنها شب قبل از بازي، شب خود بازي و شب بعد از بازي کنسرت دارند و از همين حالا پيداست چه کري خواني وحشتناکي راه بيندازند.

قرباني، تماشاي داربي با عوامل

عليرضا قرباني را «خاص پسندها» دوست دارند. سريال مدار صفر درجه با ترانه معروف او جاودانه شد و کم نيستند افرادي که با ترانه‌هاي او خاطره‌ها دارند. قرباني هوادار پرسپوليس است اما درست روزي که داربي برگزار مي‌شود او هم کنسرت دارد. البته کنسرت او شبانه است و شايد او از وقت خود دو ساعتي بزند و با برو بچه‌هاي گروهش به تماشاي داربي بنشيند. او شب قبل از بازي هم کنسرت گذاشته و بعيد نيست آنجا براي داربي کري بخواند.

عسگري، خواننده حجازي دوست

حميد عسگري هر مصاحبه‌اي که انجام داده از عشق بي‌حد و حصرش به استقلال حرف زده و اگر پا مي‌داد شايد ترانه‌اي هم براي استقلالي‌ها مي‌خواند! او هر بار که کنسرت گذاشته خانواده حجازي را هم دعوت کرده و در کنارش آرش برهاني را هم از ياد نبرده. کنسرت عسگري 27دي ماه برگزار مي‌شود وقتي که همه از نتيجه داربي مطلع شده‌اند! در اين حالت است که او مي‌تواند حسابي براي پرسپوليسي‌ها رجز بخواند يا به شکل زيرکانه‌اي از کنار قضيه بگذرد.

سيروان و يگانه، پرسپوليسي‌هاي دو آتشه

اگر فقط يک خواننده باشد که بي‌ريا و متهورانه جلوي آن همه آدم عدد 6 را نشان دهد کسي نيست جز سيروان خسروي. سيروان حتي «هو» کردن استقلالي‌هاي حاضر در کنسرت را هم به جان مي‌خرد اما کري‌‌اش را مي‌خواند! با يک درجه تخفيف، محسن يگانه هم يک پرسپوليسي متعصب است که البته کمي خويشتن دار است و تا آن حد جلو نمي‌رود که جلوي استقلالي‌ها 6 انگشت خود را به رخ بکشد. محسن يگانه دو سال پيش شخصا با روزنامه‌اي که او را استقلالي خوانده بود تماس گرفت تا آن را به شديدترين شکل ممکن تکذيب کند. سيروان يک روز قبل از داربي کنسرت دارد و مي‌‌تواند براي تيمش سنگ تمام بگذارد اما کنسرت يگانه سي دي ماه است و حال و حوصله‌اش براي کل کل کردن بستگي به نتيجه داربي دارد.

فلاحي، کري خواني بعد از داربي

حالا که بحث خواننده‌هاي پرسپوليسي شد، نمي‌توان از کنار مازيار فلاحي گذشت. خواننده دوست داشتني و محبوبي که طرفداران زيادي پيدا کرده و هنوز هم خيلي‌ها ترانه او روي سريال قلب يخي را زير لب زمزمه مي‌کنند. مازيار در هر برنامه‌اي شرکت کرده از پرسپوليسي بودنش گفته و حتي کار را به جايي رسانده که تيپ تمام قرمز زده اما با همان حجب و حياي خود به اين نکته اشاره کرده که علاقه‌اش به پرسپوليس يک حس شخصي است و براي همه دوستداران استقلالي‌اش احترام فوق العاده‌اي قائل است. مازيار که رفيق صميمي علي کريمي است، بدون شک از او براي کنسرت 28 دي ماه خود دعوت مي‌کند، کنسرتي که يک روز بعد از داربي برگزار مي‌شود و محال است او در باره اين بازي حرفي نزند.

اين سه نفر

البته با کمي فاصله دو خواننده استقلالي و يک خواننده پرسپوليسي هم کنسرت گذاشته‌اند. بابک جهانبخش که پنجم و ششم بهمن روي سن مي‌رود و شهرام شکوهي که 12 بهمن را انتخاب کرده. هر دو از استقلالي‌هاي تير هستند به طوري که اگر به موبايل امير قلعه‌نوعي زنگ بزنيد ترانه‌اي از شهرام شکوهي را خواهيد شنيد!

از آن سو فرزاد فرزين پرسپوليسي و دوستدار علي دايي است دهم و يازدهم بهمن کنسرت گذاشته اما اين احتمال وجود دارد که با تاخير درباره داربي روي سن حرف بزند.

يزداني، کل کل در شيراز

از همه خواننده‌ها نوشتيم نمي‌شود از رضا يزداني ننوشت. يک خواننده اسم در کرده راک که همه جوره استقلالي است. رضا يزداني بعيد است که کنسرت بگذارد ولي از استقلالي‌ها دعوت نکند اما اين بار او مي‌داند که استقلالي‌ها به کنسرتش نمي‌آيند چرا که 25 دي ماه بازيکنان بايد در اختيار باشگاه باشند و نمي‌توانند تا شيراز سفر کنند! بله کنسرت او در ديار حافظ برگزار مي‌شود.