تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 1:22 | نویسنده : popkids
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 1:20 | نویسنده : popkids
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 1:2 | نویسنده : popkids
90: محمد رويانيان بعد از حضور يکسال و نيمه‌اش در فوتبال به اين نتيجه رسيده که براي بستن يک تيم پرقدرت و موفقيت در بازار نقل و انتقالات بايد پيش از پايان فصل اقدام کرده و ليست بازيکنان جديد را ببندد.

ليست پرسپوليس فصل آينده بسته شد
90: محمد رويانيان بعد از حضور يکسال و نيمه‌اش در فوتبال به اين نتيجه رسيده که براي بستن يک تيم پرقدرت و موفقيت در بازار نقل و انتقالات بايد پيش از پايان فصل اقدام کرده و ليست بازيکنان جديد را ببندد. به گونه‌اي که فصل قبل عمل کرد و در نهايت موفق شد يکي از پرستاره‌ترين تيم‌هاي فصول اخير را براي پرسپوليس جمع‌وجور کند. رويانيان به همين دليل اين فصل هم چنين رويه‌اي را در پيش گرفته و در فاصله 5 هفته باقيمانده تا پايان فصل، تصميم گرفته مذاکرات محرمانه‌اش را با ستاره‌هاي مورد نظر خود استارت بزند. او اگر چه چند وقتي مذاکرات خود را آغاز کرده اما استارت جدي در ابتداي سال جديد خواهد بود. از اين رو او چند روز قبل در جلسه‌اي محرمانه با گل‌محمدي ليست نفرات مورد نظرش را که با کمک مشاورانش گردآوري کرده، در اختيار گل‌محمدي گذاشت. جالب اين بود که گل‌محمدي با اکثر نفرات ليست رويانيان موافق بود و نظر مثبتش را در مورد آنها اعلام کرد. البته جز يکي، دو مورد که رويانيان نظر گل‌محمدي را پذيرفت تا اينگونه ليست پرسپوليس 92 و ليگ سيزدهم برتر بسته شود!

فتح‌‌اله‌زاده سوژه پرسپوليس شد
90: طبيعي است که اخبار 2 تيم بزرگ پايتخت براي تيم رقيب به يک سوژه ناب تبديل شود. موضوعي که همواره در بين 2 تيم وجود داشته است. جالب اينجاست که اکثر بازيکنان 2 تيم رابطه خوب و حسنه‌اي دارند و به همين خاطر از ريزترين اخبار تيم حريف آگاهند و با اطلاع از اين اخبار سعي در کوبيدن مدير يا مربي خود مي‌کنند.
آخرين سوژه پرسپوليسي‌ها به وعده پاداش 4 ميليوني فتح‌‌اله‌زاده مربوط مي‌شود. گويا مديرعامل آبي‌ها که اين روزها در مالزي به سر مي‌برد بعد از پيروزي تيمش مقابل تراکتورسازي به آنها پيغام مي‌دهد که پاداش 4 ميليوني را براي آنها در نظر گرفته و قرار است پرداخت کند. اين وعده سوژه 2 روز اخير سرخپوشان بود. به طوري که يکي از بازيکنان در اين خصوص خبر جالبي را به همبازيانش مي‌دهد:«استقلالي‌ها حسابي از فتح‌‌اله‌زاده شکارند و حسابي از او گلايه مي‌کنند. ديشب فلاني(بازيکن استقلال) زنگ زد و گفت کاش نصف توانايي رويانيان را حاجي ما داشت. حالا هم گفته مي‌خواهد 4 ميليون پاداش بدهد. بچه‌ها هم تا اين خبر را شنيدند در همان رختکن به فردي که اين پيغام را آورده بود پيغام داد که وام 4 ميليوني پيشکش همان پاداش‌هاي 400 هزار توماني ما را بده! »
اين بازيکن پرسپوليس اين جملات را مي‌گفت و بقيه بازيکنان ديگر نيز حرف‌هاي او را تاييد مي‌کردند چون خودشان از رفقاي خود در استقلال هم اين خبر را شنيده بودند.



تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 18:22 | نویسنده : popkids
ديدار راه‌آهن - پرسپوليس در آزادي برگزار مي‌شود

 
*این خبر در روز 1391/12/15انتشار شده است*ساعت16:47*

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و راه‌آهن در چارچوب هفته بيست‌ونهم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

دو تيم پرسپوليس و راه‌آهن در هفته بيست‌ونهم ليگ برتر به مصاف يکديگر مي‌روند. مسئولان راه‌آهن معتقد بودند که بايد از حق ميزباني خود استفاده کنند و بازي در اکباتان برگزار شود، حتي آنها اعلام کردند در صورتي که اين امر محقق نشود حاضر به رويارويي با پرسپوليس در آزادي نخواهند بود.

مسئولان سازمان ليگ با ميزباني راه‌آهن در اکباتان مخالفتي نکردند و اعلام کردند در صورتي که شوراي تامين با اين امر موافقت کند اين ديدار در اکباتان برگزار خواهد شد.

جلسه شوراي تامين عصر امروز برگزار شد و آنها امکانات ورزشگاه اکباتان را براي برگزاري اين بازي مناسب ندانستند و قرار شده بازي در آزادي انجام شود.

صفرعلي براتلو، معاون سياسي امنيتي استان تهران در اين زمينه به فارس گفت: قرار شده بازي در ورزشگاه آزادي برگزار شود و با انجام ديدار در اکباتان مخالفت صورت گرفت.

وي در مورد اينکه مسئولان راه‌آهن اعلام کرده‌اند مسائل امنيتي توهمي بيش نيست، افزود: مسائل امنيتي به کنار، اما ورزشگاه اکباتان از لحاظ پارکينگ، ظرفيت و حضور هواداران با مشکل روبرو است و نمي‌تواند در 2 بازي استقلال و پرسپوليس ميزباني کند.

تيم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته بيست‌ونهم ليگ برتر روز يکشنبه 20 اسفندماه از ساعت 17:30 به مصاف پرسپوليس مي‌رود.
 

******************************************************************************

فقط در اکباتان با پرسپوليس بازي مي‌کنيم
 
*این خبر در روز 1391/12/15انتشار شده است*در ساعت18:30*
 
قائم مقام باشگاه راه‌آهن گفت: اين باشگاه همچنان روي موضع خود مبني بر ميزباني از پرسپوليس در ورزشگاه اکباتان ايستاده است.

به نقل از سايت فدراسيون راه‌آهن، کاظم اماني بعد از جلسه شوراي تامين که درباره بازي راه‌آهن و پرسپوليس در سازمان ليگ برگزار شد عنوان کرد: جلسه شوراي تامين در اين رابطه برگزار شده اما هنوز هيچ پاسخي به صورت رسمي به باشگاه راهآهن ابلاغ نشده است. ما اخبار پراکنده اي را به صورت شفاهي شنيده‌ايم اما در چنين مواقعي بايد ابلاغيه کتبي داده شود که فعلاً اين کار انجام نشده است.

اماني با اشاره به اظهار نظرهايي که از سوي مسئولين مختلف درباره مخالفت شوراي تامين با برگزاري بازي در اکباتان انجام شده گفت: من هم از طريق رسانه‌ها در جريان اين اظهارات قرار گرفته‌ام اما بايد بگويم باشگاه راه‌آهن همچنان روي موضع خود ايستاده است و فقط در ورزشگاه اکباتان با پرسپوليس بازي مي‌کند. ما عقيده داريم استفاده از امتياز ميزباني، حق قانوني ما است و چيزي فراتر از حق خود نمي‌خواهيم به همين دليل اصرار داريم بازي بايد در ورزشگاه اکباتان برگزار شود.
 

 


تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 18:6 | نویسنده : popkids

درگيري تماشاگران اصفهاني و مربيگري مهدوي‌کيا

حاشيه ديدار ذوب‌آهن-پرسپوليس 4


هواداران دو تيم ذوب‌آهن و سپاهان که در ابتداي مسابقه با يکديگر متحد بودند، در اواخر مسابقه با يکديگر درگيري پيدا کردند.


به گزارش فارس، هواداران تيم سپاهان که امروز براي تشويق و حمايت ذوب‌آهن به ورزشگاه آمده بودند در اواخر مسابقه با هواداران اين تيم درگيري پيدا کردند.

* مهدي مهدوي‌کيا که روي نيمکت بود، در دقايقي از بازي مثل يک مربي بازيکنان را هدايت مي‌کرد.

* بعد از تساوي دقيقه 90 برخي تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند.

* ورزش شديد باد از دقيقه 112 در ورزشگاه مشکلاتي را براي دو تيم و تماشاگران به وجود آورد.

* مجتبي حسيني مربي محروم پرسپوليس بعد از گلزني تيمش در جايگاه ويژه شادي کرد که باعث دلخوري حاضران اصفهاني در اين جايگاه شد.

* فرهاد کاظمي بعد از گل محمد نوري به مدافعانش اعتراض کرد.

* محمد نوري بعد از گلزني از فنس‌هاي ورزشگاه بالا رفت.

ديدار دو تيم با نتيجه يک برصفر سود پرسپوليس به پايان رسيد و سرخ‌پوشان به نيمه نهايي صعود کردند تا حريف داماش گيلان شود.


تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 18:0 | نویسنده : popkids

صعود سخت سرخ‌ها

پرسپوليس با عبور از ذوب‌آهن به نيمه‌نهايي رسيد


تيم فوتبال پرسپوليس در پايان 120 دقيقه با پيروزي مقابل ذوب‌آهن به نيمه نهايي رسيد.


تيم پرسپوليس در مرحله يک چهارم جام حذفي از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور ده هزار و پانصد تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه در طول 90 دقيقه با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد تا بازي به وقت اضافه کشيده شود.

در دقيقه 101 محمد نوري با يک ضربه سر از داخل محوطه شش قدم دروازه ذوب آهن را باز کرد.

ذوب آهن در نيمه اول حملات زيادي انجام داد که نتوانست از موقعيت‌هاي گلزني خود استفاده کند و در نيمه دوم پرسپوليس بيشتر حمله کرد که سرخپوشان هم نتوانستند دروازه حريف را باز کنند.

دو تيم در لحظات پاياني بازي حملات خطرناکي روي دروازه هم داشتند که اين فرصت ها را از دست دادند.

عليرضا فغاني داور مسابقه به رضا حقيقي، محمد قاضي و هادي نوروزي از پرسپوليس و محسن بياتي‌نيا و پيام صادقيان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

به اين ترتيب پرسپوليس بايد در نيمه نهايي به مصاف تيم داماش گيلان برود.

از دقيقه 112 وزش باد شديدي در ورزشگاه مشکلاتي را براي تماشاگران و بازيکنان دو تيم ايجاد کرد.

ديگر ديدار نيمه نهايي نيز بين دو تيم سپاهان و استقلال برگزار مي‌شود.



ترکيب تيم ذوب‌آهن :

کاسپاروف، محمد صلصالي، محمد برجلو، سپهر حيدري، سينا عشوري، قاسم حدادي‌فر، عليرضا محمد( از دقيقه 35 سعيد عبدالله‌پور)، محسن مسلمان، پيام صادقيان، اسماعيل فرهادي و محسن بياتي‌نيا( از دقيقه 83 فوفانا)

سرمربي: فرهاد کاظمي



ترکيب تيم پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، ولادتکو، مهرداد پولادي، محمد خانزاده، ميثم نقي‌زاده، رضا حقيقي، حسين ماهيني، پروويچ( از دقيقه 78 محمد نوري)، غلامرضا رضايي( از دقيقه 104 محمد قاضي) و هادي نوروزي( از دقيقه 91 کريم انصاري‌فرد)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي


تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | 17:58 | نویسنده : popkids

رکوردهايي که شکست

ترين‌‌هاي هفته بيست‌وهشتم ليگ برتر فوتبال


مس کرمان بهترين تيم هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر شد.


به گزارش فارس، هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر شب گذشته با برگزاري 3 ديدار و برتري تراکتورسازي و سپاهان و توقف استقلال مقابل حريفان‌شان و تثبيت صدرنشيني آبي‌پوشان به پايان رسيد.



در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج، ترين‌ها و اتفاقات رقم خورده در هفته بيست و هشتم اين رقابت‌ها:

پرسپوليس 4 - سايپا يک

گل‌ها: ميثم نقي‌زاده دقيقه 7، غلامرضا رضايي دقيقه 12، رضا حقيقي دقيقه 45+1 (ضربه پنالتي) و محمد نوري 93 براي پرسپوليس - روزبه شاه‌علي‌دوست دقيقه51 براي سايپا

ذوب آهن يک - داماش گيلان صفر

گل: اسماعيل فرهادي دقيقه 91

ملوان بندر انزلي يک - مس کرمان يک

گل‌ها: حميد کاظمي دقيقه 3 براي مس - سيد جلال رافخايي دقيقه 33 براي ملوان

نفت آبادان يک - فولاد خوزستان صفر

گل : سيامک سرلک دقيقه‌ 91

فجر شهيد سپاسي 6 - آلومينيوم هرمزگان صفر

گل‌ها‌: محمد مهدي‌ نظري دقايق 43 و 84، مسعود اسماعيلي دقايق 58 و 86 و جابر انصاري دقايق 67 و 92

پيکان 2 - راه آهن 4

گل‌ها: بهادر عبدي دقيقه 24، جهانگير عسگري دقايق 48 و 76 و مهرداد کفشگري دقيقه 71 براي راه آهن - کيوان وحداني دقيقه 38 و محمدرضا طهماسبي دقيقه 79 براي پيکان

تراکتورسازي تبريز 2 - نفت تهران يک

گل‌ها: سيدمهدي سيدصالحي دقيقه 34 و جواد کاظميان دقيقه 35 براي تراکتورسازي - عليرضا عزتي دقيقه 36 براي نفت

گهر دورود يک - سپاهان 4

گل‌ها: سوکاي دقيقه 9، خلعتبري دقيقه 45، طالبي دقيقه 49 و احمد جمشيديان دقيقه 70 براي سپاهان - عمار نيک‌کار دقيقه 92 براي گهر

صبا قم يک - استقلال يک

گل‌ها: ايمان رزاقي‌راد دقيقه 29 براي صبا - آرش برهاني دقيقه 90 (ضربه پنالتي)

اخراج: سهراب بختياري‌زاده از صبا

*ترين‌هاي هفته بيست و هشتم ليگ برتر:

در 9 ديدار هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر 31 گل به ثمر رسيد تا به اين ترتيب با ميانگين 3،44 گل در هر ديدار، شاهد هفته پرگلي باشيم.

در اين هفته فجرسپاسي در خانه با 6 گل مقابل آلومينيوم به برتري رسيد و راه‌آهن هم در پيکانشهر 4 بر 2 از سد ميزبان خود گذشت تا اين دو ديدار به عنوان پرگل‌ترين بازي‌هاي هفته معرفي شوند.

در دو ديدار هم 5 گل به ثمر رسيد و پرسپوليس و سپاهان مقابل سايپا و گهر 4 بر يک پيروز شدند.

ديدار ذوب‌آهن و داماش و همچنين مسابقه نفت آبادان و فولاد با تک گلي که در آن به ثمر رسيد به عنوان کم‌گل‌ترين ديدارهاي هفته معرفي مي‌شوند.

*فجرسپاسي، بهترين تيم هفته

در هفته بيست و هشتم چهار تيم مقابل حريفانشان‌ با برتري‌هاي پرگل اين هفته را پشت سر گذاشتند. فجرسپاسي، سپاهان، راه‌آهن و پرسپوليس حريفانشان را 4 تايي کردند و ذوب‌آهن و نفت آبادان هم در خانه بردهاي ارزشمندي را به دست آوردند و البته تراکتور هم در تبريز نفت را شکست داد تا همچنان در کورس قهرماني باقي بماند. به اين ترتيب با تقدير از تيم‌هاي برنده هفته بيست و هشتم، تيم فجرسپاسي که توانست پس از چند هفته ناکامي مقابل آلومينيوم جشنواره گل به راه انداخته و حريفش را 6 تايي کند به عنوان بهترين تيم هفته انتخاب مي‌شود.

سربازان سرهنگ ياوري در حالي جمعه گذشته به يک پيروزي پرگل رسيدند که شکست‌هاي پرگل اين تيم مقابل استقلال و تراکتورسازي، شائبه‌هايي را ايجاد کرده بود.

*لک، بهترين بازيکن هفته

در هفته‌اي که گذشت جهانگير عسگري از راه‌آهن به همراه سه بازيکن فجر مقابل حريفان هر کدام دو گل به ثمر رساندند. سيامک سرلک و اسماعيل فرهادي هم گل‌هاي با ارزشي را براي نفت آبادان و ذوب آهن به ثمر رساندند، اما حامد لک از صباي قم که يک تنه مقابل استقلال ايستاد و تمام ضربات مهاجمان اين تيم را مهار کرد به عنوان بهترين بازيکن هفته انتخاب مي‌شود. تک گل استقلال هم از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد و بدون شک اگر لک درون دروازه صبا نبود، استقلال مي‌توانست با يک برد پرگل، قم را ترک کند.

*جنجالي‌هاي هفته

در هفته‌اي که سپري شد 25 کارت زرد از جيب داوران خارج شد تا ميانگين 2،77 کارت را در هر بازي شاهد باشيم.

در اين هفته تنها يک کارت قرمز از جيب داوران خارج شد که آن هم نصيب سهراب بختياري‌زاده از صباي قم شد تا به اين ترتيب ديدار تيم‌هاي صبا و استقلال با يک کارت قرمز و 6 اخطاري به عنوان جنجالي‌ترين بازي هفته معرفي شود.

*55 هزار نفر براي ديدارهاي هفته بيست و هشتم

در هفته بيست و هشتم حدود 55 هزار نفر از بازي‌ها ديدن کردند تا ميانگين 6111 تماشاگر براي هر بازي به ثبت برسد.

در اين هفته ديدارهاي صبا با استقلال، پرسپوليس با سايپا و تراکتورسازي با نفت تماشاگران بيشتري را به ورزشگاه کشاند.

اتفاقات هفته:

*رکورد شکست‌ناپذيري فولاد در دقيقه 91 ديدار با نفت آبادان پس از 19 هفته شکست، ضمن اينکه نفت آبادان هم سرانجام پس 21 هفته رنگ برد را ديد.

*آرش برهاني دهمين گل فصل خود را به ثمر رساند. دهمين گل مهاجم استقلال، دهمين گل اين بازيکن به صباي قم محسوب مي شد.

*جلال رافخايي با يک پنالتي ديگر 17 گله شد و جايگاه خود در صدر جدول گلزنان را تثبيت کرد. البته رافخايي در ديدار مقابل مس يک پنالتي را هم از دست داد!

* فجرسپاسي در فصل جاري براي دومين بار حريفانش را 6 تايي کرد. نکته قابل توجه اينکه در بازي رفت فجر و آلومينيوم هم با نتيجه 3 بر 3 به پايان رسيد تا در اين ديدار هم 6 گل به ثمر رسيده شده باشد.

*راه آهن درست پس از يک هفته، شکست 4 تايي‌اش را جبران کرد و حريفش را 4 تايي کرد.

*برتري ذوب‌آهن و نفت آبادان قعرنشين مقابل حريفانشان پس از مدت‌ها شادي را به اردوي اين دو تيم آورد.

*جدول گلزنان

17 گل: سيدجلال رافخايي (ملوان)

12 گل: سيدمهدي سيدصالحي (تراکتورسازي)،

10 گل: آرش برهاني (استقلال)، يعقوب کريمي (نفت تهران) و لوسيانو پريرا (فولاد) مصطفي شجاعي (مس کرمان) فلاويو لوپز (تراکتورسازي) و جواهير سوکاي (سپاهان)

9 گل: فرزاد حاتمي (استقلال) و محمدرضا خلعتبري (سپاهان)

8 گل: عليرضا جهانبخش (داماش گيلان) و سعيد دقيقي (سايپا)


تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 15:37 | نویسنده : popkids
ليست 18 نفره پرسپوليس براي ديدار با ذوب آهن
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز بازيکنان خود را براي بازي مقابل ذوب‌آهن مشخص کرد.

تيم پرسپوليس در چارچوب مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي فردا در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود. از همين رو پس از تمرين امروز گل‌محمدي نام بازيکنان خود را مشخص کرد.

ليست 18 نفره پرسپوليس به شرح زير است:

نيلسون-محمدي-نورمحمدي-حسيني- ماهيني-پولادي-فشنگچي- نوري-حقيقي-پروويچ-ولادتکو-رضايي-قاضي-انصاري فرد-نوري-خانزاده-نقي‌زاده-کلاه‌کج-مهدوي کيا و کريمي.

اين در شرايطي است که کريمي در بازي مقابل ذوب‌آهن به ميدان نخواهد رفت.



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | 15:32 | نویسنده : popkids
رده بندي بهترين باشگاه هاي جهان|صعود پرسپولیس تهران
 
در تازه‌ترين رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان نمايندگان اصفهاني و تبريزي ايران و پرسپوليس صعود کردند اما استقلال دچار سقوط شده است.

در تازه‌ترين رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي فوتبال جهان که به دوره يک ساله اول مارس 2012 تا 28 فوريه سال 2013 اختصاص دارد، فدراسيون آمار و تاريخ همچون گذشته آمار جديد خود را اعلام کرد.

در اين آمار و ارقام که شامل 400 تيم برتر باشگاهي است، دو تيم سپاهان اصفهان و تراکتورسازي تبريز و پرسپوليس صعود کردند اما استقلال دچار سقوط شد.

*44 پله صعود براي سپاهان

براساس آمار موجود سپاهان اصفهان که در ليگ قهرمانان آسيا حاضر است، با کسب 119 امتياز در رده 108 جاي گرفته است.

اين اتفاق در حالي براي نصف‌جهاني‌ها رخ داد که در رده‌بندي قبلي آنها صاحب رتبه 152 بودند و به اين ترتيب 44 پله صعود کردند.

*استقلال 7 پله سقوط کرد

در اين رده‌بندي استقلال تهران دچار افت 7 پله‌اي شد. شاگردان امير قلعه‌نويي که در آخرين رده‌بندي رتبه 128 را از آن خود کردند، اکنون به خاطر کسب 107.5 امتياز صاحب پله 135 شده‌اند.

 *صعود 35 پله‌اي پرسپوليس

شاگردان يحيي گل محمدي که قبلا صاحب پله 340 بودند، تا رده 275 صعود کردند. به اين ترتيب تيم سرخ‌پوش تهران 35 پله در جدول صعود کرد.

آنها براي اين منظور صاحب 77 امتياز شدند.

*تراکتورسازان 176 پله صعود کردند

تراکتورسازي، نماينده فوتبال کشورمان در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا توانست در جمع 400 تيم برتر جهان براي اولين بار جاي گيرد. تيم تبريزي که قبلا صاحب رتبه 573 بود، تا رده 397 صعود کرد.

تراکتورسازي با کسب 63.5 امتياز در جدول 176 پله بالا آمد.

*چلسي صعود کرد، بارسلونا سقوط کرد

در اين رده‌بندي عنوان بهترين تيم باشگاهي جهان از بارسلونا اسپانيا گرفته شده است.

کاتالان‌ها که قبلا تيم نخست برشمرده مي شدند، اکنون با 283 امتياز تا رده پنجم سقوط کرده‌اند.

در حاليکه چلسي از رده 3 به پله يک صعود کرده است. تيم رافائل بنيتس براي اين منظور 307 امتياز گرفته است.

در رده دوم و سوم اين رده‌بندي اتلتيکو مادريد اسپانيا و بايرن مونيخ آلمان به ترتيب با 304 و 292 امتياز قراردارند.
 



تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, | 23:36 | نویسنده : popkids
 


تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | 1:15 | نویسنده : popkids
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 16:40 | نویسنده : popkids
گزارش تمرين پرسپوليس

 
آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از بازي با آلومينيوم هرمزگان صبح امروز با حضور مهدي مهدوي‌کيا برگزار شد.

تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته 26 ليگ برتر، فردا از ساعت 14:30 در هرمزگان به مصاف آلومينيوم مي‌رود.

قرمزپوشان از ساعت 11 امروز آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با آلومينيوم برگزار کردند.

در اين تمرين مرور کارهاي تاکتيکي در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت، البته باز هم گل‌محمدي به مدافعان تکرار مي‌کرد که مراقب خط حمله خطرناک آلومينيوم با حضور زايد و ميداودي باشند.

* مهدي مهدوي‌کيا سرانجام پس از چند روز در تمرين امروز پرسپوليس شرکت کرد. وي عکس خود را به کادر فني نشان داد و دقايقي نيز با گل‌محمدي به گفت‌وگو پرداخت.

* علي کريمي امروز نير در تمرينات گروهي شرکت کرد. البته او بيشتر از ساير بازيکنان به تمرين پرداخت و احساس درد هم نداشت.

* محمد نوري نيز که کمي مصدوم بود، امروز سبکتر از ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.

* نيلسون بدون مشکل در تمرينات ويژه گروهي شرکت کرد.

* کاروان تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 15 امروز عازم هرمزگان مي‌شود.
 



تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, | 12:21 | نویسنده : popkids

رونالد کومان همچنان در صدر

فهرست بهترين مدافع گلزن تمام ادوار فوتبال


مدافع سال‌هاي 1989 تا 1995 بارسلوناي اسپانيا همچنان عنوان بهترين مدافع گلزن تمام ادوار فوتبال باشگاهي جهان را در اختيار دارد.


فدراسيون آمار و تاريخ اعلام کرد رونالد کومان که در سال‌هاي 1980 تا 1997 در 533 بازي باشگاهي براي گرونينگن،‌آژاکس، آيندهوون، فاينورد هلند و بارسلونا به ميدان رفت، با 193 گل زده، برترين مدافع در تيم‌هاي باشگاهي دنيا در سال‌هاي 1888 تا پايان 2012 محسوب مي‌شود.

پس از وي «دانيل آلبرتو پاسارلا»، کاپيتان اسبق آرژانتين که در سال‌هاي 1974 تا 1989 موفق شد 134 گل در 451 بازي باشگاهي به ثمر رساند، به همين خاطر در پله دوم قرار گرفته است.

همچنين «فرناندو هي‌رو»، کاپيتان اسبق رئال مادريد و اسپانيا، در 541 بازي در سال‌هاي 1987 تا 2005 توانست 110 گل به ثمر رساند و از اين جهت صاحب رده سوم است.

فهرست 10 مدافع گلزن در رده باشگاهي به اين شرح است:

1- رونالد کومان، هلندي، 533 بازي باشگاهي (از سال 1980 تا 1997)، 193 گل زده

2- دانيل آلبرتو پاسارلا، آرژانتيني، 451 بازي (از سال 1974 تا 1989)، 134 گل زده

3- فرناندو هي‌رو، اسپانيايي، 541 بازي (از سال 1987 تا 2005)، 110 گل زده

4- اگاردو بائوزا، آرژانتيني، 499 بازي (از سال 1977 تا 1992)، 108 گل زده

5- پائول برايتنر، آلماني، 369 بازي (از سال 1970 تا 1983)، 103 گل زده

6- لوران بلان، فرانسوي، 500 بازي (از سال 1987 تا 2003)، 95 گل زده

7- خوزه رافائل آلبرشت، آرژانتيني، 506 بازي (‌از سال 1960 تا 1977 )، 95 گل زده

8- خورخه ميگوئل سوميچ، آرژانتيني، 359 بازي (از سال 1993 تا 2006)، 93 گل زده

9- گري لويد، ولزي، 515 بازي (از سال 1992 تا 2009)، 90 گل زده

10- فرانک سوزي، فرانسوي، 483 بازي ( از سال 1983 تا 2002 )، 89 گل زده