اخبار1391/10/27
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 15:57 | نویسنده : popkids

 همه از تناقض گويي هاي رويانيان خسته شده‌اند

خبرگزاری باشگاه پرسپولیس ایران

قائم مقام سابق باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه رويانيان با تناقض گويي هاي خود همه را خسته کرده و نمي دانم منظورش از اين رفتارهاي نسنجيده چيست.

جمشيد زارع در گفت و گو با پانا در خصوص استعفاي چندين باره رويانيان از پرسپوليس اظهار داشت: همه از دست تناقض گويي هاي آقاي رويانيان خسته شده اند و دليلش رفتارهاي غيرفوتبالي و ورزشي و تصميمات غيرورزشي است که گرفتند.



وي افزود: فضاي فوتبال که به خودي خود غبارآلو است، رويانيان هم با مصاحبه ها و صحبت هاي نسنجيده اش به اين مسائل دامن مي زند. به بازيکن 100 ميليوني، يک ميليارد و 250 ميليون پول مي دهد. دليلش اين است. به يک مربي (دنيزلي)که هنوز برادري اش را ثابت نکرده، قرارداد 2 ساله مي بنند با آن رقم هنگفت که متاسفانه نمي توانم رقمش را بگويم. دنيزلي را مي آورد و معلوم نيست چه قراردادي بسته که وقتي از ايران مي رود، 800 هزار دلار را هم با خود مي برد. البته من از قيمت دنيزلي باخبرم ولي اصرار کردند، نگويم و حداقل الان به صلاح نيست با شرايطي که پيش آمده، بگويم. بعيد مي دانم که پولي که مي گويند قرار است، برگرداند را پس بدهد.



قائم مقام سابق پرسپوليس اضافه کرد: آوردن رويانيان از اول به فوتبال اشتباه بود. چندين بار به خود او گفتم و 2، 3 ماه از آمدنش گذشته بود، حتي اصرار کردم و گفتم که فوتبالي و مربوط به اين دنياي توپ نيستيم، بيا با هم برويم. شما نبايد مي آمدي. اما مي بينيد که اين فضا را غبار آلود کرد و به مسائل دامن زد چون غير فوتبالي بود. ورزش و پيچيدگي هاي ورزش را نمي شناخت. با اين همه هزينه تيم نتيجه نمي گيرد و هرروز براي تيم حاشيه درست مي کند. اين فرهنگ و ادبيات را هم در فوتبال حاکم کرده است.



زارع گفت: يک روز با فتح الله زاده، يک روز با مايلي کهن، يک روز با عابديني، يک روز با خبرنگاران، يک روز با کريمي، يک روز با برنامه 90. يک روز عادل مي شود بزرگ کردن دلالي و روز بعد مي شود وجدان بيدار فوتبال! اينها در کنار هم خوب نيست. خود رويانيان مي داند که نتنها آمدنش به پرسپوليس کمکي نکرد بلکه باعث شد اين تيم پرطرفدار حالاحالاها در حاشيه باشد. اگر هم برود مطمئنم مدير بعدي بيايد، گرفتار مي شود چون اين قراردادها و هزينه ها روي دست او مي ماند.



وي تاکيد کرد: رويانيان مديرعامل پرسپوليس است و فقط يک تيم فوتبال داشت و يک تيم فوتسال. معتقدم اگر تمرکزش را روي اين 2 حوزه مي گذاشت و اين 2 تيم را سروسامان مي داد، خيلي مي توانست نمود داشته باشد تا اين که برود دنبال افتتاح دانشگاه و آزادکردن 30 زنداني و تحت پوشش دادن 300 کودک بي سرپرست تا مقطع دانشگاه، بستن قرارداد با المپيکي هايي که فاقد تيم هستند مثل سليمي و حدادي.



قائم مقام سابق رويانيان افزود: خيلي ها دوست داشتند، دوروبر رويانيان را شلوغ کنند. الان هم عده اي مي گويند نبايد برود چون منافعشان گره خورده است. اين واقعيت است. اگر دلسوز رويانيان هستند بايد کمکش کنند تا زودتر برود چون خودش هم نجات پيدا مي کند. اين حرف دلم است و از سر دلسوزي مي گويم. خيرخواه رويانيانم. او اشتباه کرد وارد فضاي فوتبال شد و هيچ کمکي هم نکرده. اين فضا را ديدم، رفتم چون چيزهايي ديدم که اذيتم کرد و حتي نمي توانم در موردش حرف بزنم.



زارع در خصوص حمله شيريني سرپرست پرسپوليس به قلعه نويي گفت: شيريني با همه به مشکل خورده. اينها منافعشان گره خورده و طلبکارند و نمي توانند بروند. اگر شيريني برود، من و افکار عمومي نمي پذيريم که بازيکنان بيايند، حرف بزنند. از نگهبان دم در درفشي فر تا باشگاه، با او مشکل دارند و هرروز با من تماس مي گيرند.



وي ادامه داد: شيريني از فضاي ديگري آمده است. تا قبل از اين که به فوتبال بيايد، يک صفحه روزنامه ورزشي نخوانده و منچ بازي نکرده بود. چطور مي آيد در راس باشگاهي که 30 ميليون هوادار دارد. او زماني که به دنيا نيامده بود، قلعه نويي داشت براي فوتبال مملکت زحمت مي کشيد. يک کلمه به رويانيان توهين نکرده بود و در صحبت هاي قلعه نويي دوستي و مروت مي باريد. شيريني بلد نيست حرف بزند. به اندازه يک بچه 7 ساله بلد نيست، فوتبال را تحليل کند. آقاي شيريني زماني که خاک بازي مي کردي، قلعه نويي مربي فوتبال بود و افتخار آفريني مي کرد. مشکل رويانيان اين است که چنين آدم هايي دوروبرش هستند و واقعا سواد ورزشي ندارند چه برسد به سواد آکادميک. ديپلمش را هم رويانيان برايش گرفته. چقدر لجاجت؟ دليلش را هم ناهماهنگي پيشکسوتان پرسپوليس مي دانم که با هم اتحاد ندارند. امثال پروين نمي توانند هماهنگ کننده خوبي باشند چون از مقبوليت برخوردار نيست. 



پانا اين حق را براي آقايان رويانيان مديرعامل پرسپوليس و شيريني سرپرست اين باشگاه قائل است تا در خصوص ادعاهاي جمشيد زارع از خود دفاع کنند.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: