اخبار1391/10/27
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 15:59 | نویسنده : popkids

 پروين: سردار يک تنه پرسپوليس را جلو مي برد

 

رئيس کميته فني پرسپوليس گفت: دست سردار درد نکند. او يک تنه باشگاه را جلو مي‌برد.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي پروين اظهار داشت: نشست خوبي با آقاي رويانيان داشتم. يک ساعتي با هم صحبت کرديم و رفته بودم که يک خسته باشيد هم به او بگويم. دست سردار درد نکند. او يک تنه باشگاه را جلو مي‌برد و اتفاقات بزرگي هم افتاده است.

وي ادامه داد: با اين اتفاقات آينده باشگاه را روشن مي‌بينم. کارهاي بزرگ اقتصادي و فرهنگي انجام شده است. کارهايي مثل راه اندازي دانشگاه، نمايندگي‌ها، آکادمي و ساير موارد که در باشگاه سابقه نداشته است و ما همه جوره حمايت مي‌کنيم.

عضو هيات مديره پرسپوليس با اشاره به تغيير روند نتيجه‌گيري تيم در بازيهاي اخير تصريح کرد: ما اگر سه، چهار برد پياپي بياوريم تبديل به تيم مدعي مي‌شويم و اين توانايي را در تيم مي‌بينم که در جام حذفي قهرمان بشوند و با توجه به شرايط جدول هم در ليگ دوم يا سوم بشوند.

پروين درباره تساوي مقابل صبا خاطر نشان کرد: بچه‌ها جلوي صبا بدشانسي آوردند. زمين هم خيلي خراب بود و توپ مرتب پله مي‌شد. مي‌توانم بگويم دليل اصلي از دست رفتن خيلي از موقعيت‌ها زمين بود البته نمي‌خواهم بگويم همه چيز به زمين مربوط مي‌شود ولي آدم بايد حق را بگويد و شرايط بد زمين از عوامل توقف تيم بود.

رئيس کميته فني پرسپوليس افزود: به طور کلي شرايط خوب است. فورواردها در اين چند بازي آخر خوب کار کردند. انصاري‌فرد، نوروزي و رضايي يا گل زدند يا گل ساختند، حالا يک بازي هم اينطور مي‌شود. علي کريمي در اين سن و سال مثل جوان‌ها بازي مي‌کند و آمدن حقيقي هم خيال همه را راحت کرده است. پروويچ هم سالم و موثر بازي مي‌کند و حفظ توپ خوبي دارد. مدافعان و دروازه‌بان تيم خيلي خوب کار کردند و مقابل ملوان، فجر و صبا گلي دريافت نکرده‌اند.

علي پروين در پايان گفت: به طور کلي روند رو به رشد تيم را احساس مي‌کنيم و اين باعث مي‌شود براي بازيهاي بعد منتظر فوتبال زيبا و نتايج خوب باشيم.



http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: