اخبار1391/10/27
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 16:15 | نویسنده : popkids

 درخشان: نگران مصدومان تیمم هستم/ به پرسپولیس چیزی اضافه نشده است

خبرگزاری پرسپولیس نیوز : حمید درخشان در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: طبیعی است که پرسپولیس بزرگترین تیم فوتبال ایران است و با نفراتی که در اختیار دارد همان تیمی است که همیشه از آن انتظار داریم.

 

امیدوارم بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم هرچند که می‌دانیم کار ما با مصدومانی که داریم بسیار سخت است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم‌هایش همواره مقابل پرسپولیس نتیجه گرفته و به نظر می‌رسد شناخت خوبی از این تیم دارد، اظهار داشت: با این مسئله کاملا موافق هستم و پرسپولیس را به خوبی می‌شناسم. انشاءالله در این مسابقه نیز بتوانیم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کنیم تنها نگرانی ما از مصدومیت بازیکنان تیممان است که به احتمال فراوان به این مسابقه نمی‌رسد. مرتضی رودباری، حسن رودباریان، مصطفی حاجتی، افشین چاوشی و محمد‌رضا مهدوی که از بازیکنان تاثیر‌گذار تیم ما هستند در این مسابقه به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

سرمربی داماش در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به دلیل اینکه دربی حساس پایتخت را در پیش دارد در این بازی با احتیاط مقابل داماش بازی خواهد کرد گفت: در هر صورت تدابیری است که سرمربی تیم حریف می‌اندیشد تا بتواند در دربی کاملا آماده باشد. مهمترین بازی لیگ ایران مسابقه استقلال و پرسپولیس است و دربی را جزو استثنایی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران می‌داند. این بازی هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و جزو معدود اتفاقات استثنایی فوتبال ایران است.

درخشان در مورد اینکه یکی از منتقدان ژوزه بود و به نظر می‌رسد پرسپولیس این روزها با یحیی گل‌محمدی شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد عنوان کرد: پرسپولیس همین داشته‌ها را از قبل هم در اختیار داشت و چیز خاصی به تیم اضافه نشده است. پرسپولیس از لحاظ روحی _ روانی دچار تغییر و تحول شده مربی قبلی که در تیم حضور داشت نتوانست از داشته‌هایش بهره ببرد فکر می‌کنم مدیریت پرسپولیس زمان کافی را به مانوئل ژوزه داد اما متاسفانه او نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.





http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: